Your donations are appreciated and help keep this site running. Even the smallest amount helps.
Thankyou

PROMOTE YOUR SITE
HERE
Only $3 USD/month
TRUTHSPOON.COM
The man they can't recruit!
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: das NMD Womens[/url] f?ll ifr?n vara

das NMD Womens[/url] f?ll ifr?n vara 09 Oct 2018 03:40 #1

• caicai2017
  • Guest
  • caicai2017's Avatar
Medan vi kanske Adidas Superstar Mujer n?r toppen mode sneaker, ibland beh?ver du lite mer - teknik, support, styrka - i en sko ska du tr?na i. Nike Air Presto Mujer Oavsett om du beh?ver n?got f?r dubbla dips p? Barrys eller traversing 18 miles asfalt , vi pratade med 12 fitness-minded kvinnor f?r att ta reda p? de b?sta tr?ningsskor f?r n?gon aktivitet. Kolla ?ven p? v?r megalist av det b?sta Adidas ZX Flux Womens k?rautrustningen f?r kvinnor och de b?sta tr?ningsbenen. N?r jag tr?nade f?r en Ironman (efter att ha kommit tillbaka fr?n kn?operationen), var en v?n som hade gjort t?vlingen ett ?r innan rekommenderat att jag kollade Hokas . Den sorten av clown-looking skor? Jag trodde. Men efter att ha g?tt till gymmet och gjorde en fem mil k?rning i dem Adidas Tubular Femme var jag knuten. De ser stora och skrymmande ut p?, men k?nner sig otroligt l?tta n?r de k?rs. T?boxen ?r bara en touch bredare ?n en vanlig l?psko, vilket Nike Air VaporMax Dame ger en m?rkbart mer bekv?m och avslappnad passform utan att k?nna att din fot glider eller byter runt. Och tack vare den Adidas Superstar Womens Pink stora m?ngden d?mpning packad i ytters?let, har jag mycket mindre ont och sm?rta i mitt kn? j?mf?rt med andra sneakers n?r man k?r l?nga str?ckor. "- Jen Ator, 31, gymdirekt?r vid Women's Health magazine, som k?r p? l?pband Nike Air Force 1 Womens och utomhus N?r Adidas UltraBoost f?rst kom ut var jag skeptisk till m?rkets stora p?st?enden om hur revolutionerande de var ... och hade ?nnu inte hittat ett par skor f?r att f? mig att byta ut med min Asics Gel Nimbus (som jag fortfarande b?r och ?lskar som v?l). De ?verdrev inte, men UltraBoost k?nns verkligen som moln p? dina f?tter, och jag har aldrig k?nt mig snabbare. Jag har nu k?rt tre maraton i olika versioner av UltraBoost (Boston, Berlin, New York City) och utbildats f?r andra Nike Air Max 270 Femme i dem. Jag tycker ocks? att de ?r en av de mest snygga tr?ningsalternativen d?r ute. Jag f?rs?ker h?lla ett par bara f?r att springa och en annan f?r gymmet och f?r att g? runt. "- Caitlin Carlson, 29, bitr?dande redakt?r p? Vidare, p? l?pband och utomhus" Jag ?gde den sista tillverkningen av dessa sneakers och jag bar dem tills stickningen Adidas NMD Womens f?ll ifr?n varandra. S?kert att s?ga, de ?r de mest bekv?ma sneakersna. Jag ?r p? mina platta f?tter i cirka 14 timmar per dag, s? komfort ?r ett m?ste, och jag m?rkte det hj?lper min fot skapa en bekv?m b?ge. Tillsammans med det ?r sulan st?djande, s? det k?nns inte som att jag b?r strumpor hela dagen, och mellan klienter kan jag kl?mma i en snabb tr?ning. Jag ?lskar mest av dem f?r deras m?ngsidighet - jag kan lyfta in dem och byta till en tr?ningspass, s? tr?ffa ?ven mina v?nner till Nike Air Max 95 Dame middag utan att byta till ett annat par skor, eftersom de ?r snygga. "- Julie Wandzilak , 25, Equinox E Tier X coach, styrketr?ning, cross-training Jag har haft samma par i ?ratal. M?nga g?nger n?r de k?nner sig snygga (som under graviditeter), ska jag g? till aff?ren och f? ett icke-Asics-par, men de st?der aldrig mina t?r, s? jag g?r tillbaka Nike Air Max 90 Mujer Rosa till dessa. Jag vandrar, g?r p? en lutning, k?r, styrket?g och sparkbox med dem, vilket kr?ver bra h?l och fotled f?r allt som vrider och vride
Moderators: novum, Zorro, rodin